• helpflores

30 december

Na de lange reis naar Bali hadden we gisteren een goede dag. Het weer is hier heerlijk, ruim 30 graden op Bali. We hebben gedaan wat we wilden, telefoonkaartjes gekocht en een massage gehad. Die massage is echt wel nodig na zo''n tijd zitten in het vliegtuig. De knieen zaten vast en nadien waren we behoorlijk herboren. Lekker Indonesisch gegeten en een biertje gedronken buiten bij de hotelkamer. Met Gede en zijn gezin gaat het goed, alleen is het te rustig op Bali. De Economie lijdt er zwaar onder, de vulkaan. Er zijn weinig toeristen en er zijn al verschillende hotels en taxi bedrijven failliet gegaan. Gede heeft zijn baan bij de taxicentrale opgezegd en een auto gekocht op financial lease. Hij ziet hier meer markt in en dat klopt wel aangezien toeristen steeds vaker online taxie s bestellen. Het was als vanouds om met hem te praten, in het hotel te zijn, en Indonesisch te proeven. Heerlijk om hier weer te zijn!

De nacht was erg rustgevend. Een goede douche gehad, de laatste in 14 dagen want vanaf nu is het mandien. Oftewel een bakje water over je heen gooien. Lekker schoon in een groot bed en we hebben een goede nachtrust gepakt. Om 06.00 uur mochten we ons bedje weer uit, overigens zonder problemen, omdat we richting het vliegveld moesten. Om 07.00 uur was Gede met zijn zoon bij het hotel om ons te brengen. Op het vliegveld aangekomen, met de tickets naar binnen. Wat bleek de tickets waren verkeerd. De tickets stonden op Maumere - Denpasar in plaats van Denpasar - Maumere. Foutje van YHF! Na even geapped te hebben zijn we bij Garuda naar binnen gelopen en konden wij het ticket omboeken naar vanmorgen. E.e.a. is dus toch goed gegaan!! Momenteel hangen we in de lucht richting Maumere ergens boven Sumbawa.

Zo weer verder…. Ff. Testen of de hotspot het doet. (niet geheel..helaas) later

16 keer bekeken

Recente blogposts

Alles weergeven

Laatste dag op Flores 2019

Vanmorgen na een goede nacht voor de wekker wakker en ons standaard ritueel afgewerkt. Koffie eten etcetera. Daarna met onze florineze blouse en schoenen in een plastic tas richting de auto die wij gi

7 en 8 jan 2019

Gisterochtend werd het hele Nederlandse kamp in sea world wakker rond 7:15. Even met z’n allen wat hangen op het balkon om wakker te worden en daarna met zijn allen ontbijten in het restaurant. Rond 8

6 jan 2019

Vandaag begon behoorlijk relaxed. We werden na een zeer goede nacht van ruim 8 uur wakker en hebben op ons gemak ontbeten. Samen met Verdouw. We hebben brood met ei gegeten. Ook een keer lekker. Daarn

© 2020 by Stichting Help Flores!